Direct naar

Kind aanmelden?

Schooltijden

Uitblinken in jezelf zijn

Leerlingen op De Pionier krijgen volop kansen om hun talenten te ontdekken en te verkennen, deze optimaal kunnen te ontwikkelen en vervolgens te benutten als respectvolle, verantwoordelijke mensen. Ons motto is: “Uitblinken in jezelf zijn!”.

Betrokken bij elkaar

Leerlingen, leerkrachten en ouders: we vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt. Wij zien je op De Pionier.

Ontdek wie je bent

Het is belangrijk dat je als kind zelf ontdekt wat bij je past. Verschillen mogen er zijn. Zo word je wie je bent zodat je later als volwassene op een eigen manier onderdeel uitmaakt van de maatschappij en hier een volwaardige bijdrage aan kan leveren.

Onderwijs op maat

We sluiten zoveel mogelijk aan bij de eigen manier van leren van onze leerlingen. Dit helpt bij het ontwikkelen van zelfvertrouwen, zelfkennis en zelfstandigheid.

Jezelf laten zien

Samenwerken en afstemmen op elkaar is in onze maatschappij belangrijker dan ooit. Daarin jezelf durven zijn en laten zien aan anderen is een wezenlijk onderdeel van communicatie. Deze vaardigheden leren we je graag op de Pionier!

Wat onze school uniek maakt

Wij zijn een school voor iedereen. Ons kwalitatieve en uitdagende aanbod maakt ons bijzonder. We bieden een stevig aanbod in de kernvakken. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de culturele, creatieve, persoonlijke en lichamelijke ontwikkeling. We hebben een speciaal lesprogramma voor meer- en hoogbegaafden. We zijn een school waarop we ieder kind boeien en binden door onderwijs op maat.